totally boooooored!!

Jaha.... Vad sjutton bloggar man om när man är sjukskriven, beordrad vila och i princip bara får se på film eller läsa en bok????

Jag är så uttråkad! Ge mig lite bra tips på vad man kan göra som inte innebär någon större ansträngning! Har lite planer på att börja sticka lite... Är ju inte så duktig men man kan ju bli :)
Håller på lite med en ny hemsida till firman. Det är ju ganska givande i och för sig men inte 24 timmar om dygnet!
Jag har ju 9 veckor kvar nu innan den lille är beräknad att komma ut.. Vi tar gärna emot lite namnförslag!

Puss!

Postat av: Lotta Jerneståhl

Hej Anna!

Det var trevligt att träffas i lördags!

Stackars dig! Har du tråkigt? Stíckning rekommenderar jag varmt, och behöver du hjälp så bara ring! (Annars går det också bra att beställa...=) Mvh Lotta

2011-02-14 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0