Vecka 32-kontroll idag....fast det är vecka 33....

Bäbis mår prima och alla värden är bra. Så nu är det bara att vänta! Längtar tills den lille är ute :)

Däremot mitt i allt så har Försäkringskassan bestämt sig för att neka mig havandeskapspenning???!!!
Ja, det är ju dumt att bevilja en höggravid kvinna som arbetar på en tung köttindustri att få gå hemma sista 8 veckorna.. Vad tänkte jag med??? hmm... Mina nerver i detta byråkratiska land!!
Det är väl bara att överklaga då.... Urk, så tråkigt att sitta med papper på det sättet... Tacka vet jag bokföring! Det är kul :)

Nu blir det nog till att däcka i soffan med en film och sen får karl´n göra chili con carne. Smaskigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0