Härligt!

Äntligen är man igång igen! Det blev dock ingen promenad. Insåg att det nog är dumt att ta med en 10 månaders unge med öroninflammation på en regnig, kall runda :S

Istället gick jag till Hälsoborgen och körde 45 min crosstrainer. Såååå skönt va det!!!

Någon annan än jag som tycker det är svårt att hitta bra menyer på smidig mat när man vill gå ner i vikt på ett sunt sätt??
Alla recept och menyer är så krångliga! Därför tänker jag skriva ner allt jag äter här på bloggen så kan nån annan lycklig hitta bra tips! :D

Till mellis åt jag en swebar för att få lite energi till träningen. Efteråt blev det lunch bestående av ugnsbakad laxfilé med pesto, hemmagjord räkröra ( räkor, rödlök, lätt cf, dill, citronpeppar, salt o citron) och en sallad ( babyspenat, fetaost, rödlök, kidneybönor, paprika, olivolja o svartpeppar). Mumsigt värre!!!

Nu blir det att ta hand om sjuklingen en stund. Sen ska vi gå till fiskbilen och frossa! :)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0