Hugaligen!

Imorse när jag skulle ta upp sonen så rann det som sjuttsingen från ena örat! :/
Ringde vårdcentralen o fick komma dit vid 2. Öroninflammation såklart!! :S Stackarn, inte ens 1 år gammal o går redan på Kåvepenin :(

Träffade Malin och Håkan också en sväng på Ritz. Semledagen till ära :) Hade lovat mig själv att jag skulle få frossa i en semla idag men när det väl kom till kritan så var jag inte ens sugen!!! :( Hmm... sundhetstecken kanske :) Operation viktminskning är högsta prio nu! Följ min kurva nedan :) BEACH 2012!!!

Längtar till M o H´s bebisankomst nu! Kan bli när som helst nu... Spänningen är olidlig! Ser fram emot massa gos med lillan :D

Puss o god natt!

Nu däckar jag efter denna dan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0