Vilken händelserik dag!

Gjorde en ypperligt smarrig lunch idag. Ett recept som jag har testat innan och som är en riktig vinnare!


Kryddig fisksoppa


Efter lunchen gick jag och Frank till Familjecentralen så han fick leka av sig lite nu när han har varit sjuk så länge stackarn :/ Vi passade även på att guida runt Malin & Håkan så de vet hur det fungerar :D

Under tiden så försökte min kära man laga ett vattenrör som gick sönder under diskbänken i morse. Karlar!! .....säger jag bara. Lite fint i morse försökte jag föreslå att vi skulle ringa en rörmokare, men "neeeej då det här fixar jag" fick jag till svar. Mhm! Vem tror du fick ringa efter en rörmokare till slut?? Just det! Och tror ni att dom hann komma idag? Neee då! Imorgon bitti kommer di! O det går liksom inte bo nästan ett dygn med en bebis i ett hus utan vatten så vi har utvandrat till "Ljunggren på sjökanten". Tur att det finns reservhus :D

Får väl se vad som händer imorgon. Hoppas att hela köket är förstört så vi får ett nytt! Hahaha :)

Vi var inne i Jönköping nu ikväll och smaskade gott och nyttigt med libanesiskt på Liban Deli. Bästa restaurangen!!!

Nu blir det natti natti för mig!


Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0